Ο Όμιλος Νεανικής Επιχειρηματικότητας των Εκπαιδευτηρίων μας είχε τη χαρά να φιλοξενηθεί στον Ραδιοφωνικό σταθμό Παλμό, το Σάββατο 16 Φεβρουαρίου. Ο κ. Τάσος Μουσέλλης, ραδιοφωνικός παραγωγός, υποδέχθηκε με χαρά 4 μαθητές, διευθυντές της εικονικής εταιρείας “Breath n’ Drive καθώς και την υπεύθυνη καθηγήτρια του Ομίλου, κ. Αρνιθενού Σταυρούλα.

Επιμέλεια-Υπεύθυνη Ομίλου: Σταυρούλα Αρνιθενού, Μαθηματικός

 

Οι μαθητές παρουσίασαν τη φετινή ιδέα του Ομίλου, η οποία αφορά μία συσκευή-αλκοτέστ που συνδέεται με τη μίζα του αυτοκινήτου και σε περίπτωση που ο οδηγός έχει ξεπεράσει το επιτρεπτό όριο που ορίζει ο νόμος, η μηχανή του αυτοκινήτου δεν ανάβει. Τα στοιχεία κάθε οδηγού είναι αποθηκευμένα σε ατομικό μπρελόκ rfid (ηλικία, φύλο κ.τ.λ.), ώστε να μπορεί η συσκευή να «διαβάζει» κάθε φορά ποιος είναι ο οδηγός.

Η κ. Αρνιθενού τόνισε τα οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές που συμμετέχουν στον Όμιλο Επιχειρηματικότητας, στον οποίο μαθαίνουν να καλλιεργούν τη δημιουργικότητά τους και να αναπτύσσουν κριτική σκέψη, να εξοικειώνονται με την έννοια της επιχειρηματικότητας, τη σημασία της οικονομίας, την αξία της ανταγωνιστικότητας και της καινοτομίας. Επίσης, ενημέρωσε πως η εταιρεία λαμβάνει μέρος για 10ησυνεχή χρονιά σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό Νεανικής Επιχειρηματικότητας στις 22 Φεβρουαρίου 2019, στο εμπορικό κέντρο “Cosmos” στη Θεσσαλονίκη, o οποίος διοργανώνεται από το ΣΕΝ/Junior Achievement Greece σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, μαζί με άλλες 50 επιχειρήσεις στην Ελλάδα.

Η Εύη Ελευθεριάδη, Γενική Διευθύντρια της εταιρείας, ανέφερε: «Κάνοντας brainstorming με τους υπόλοιπους 19 συναδέλφους μου στις πρώτες συναντήσεις μας, αποφασίσαμε ότι όραμά μας είναι η ασφάλεια των οδηγών και η αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων. Έτσι, καταλήξαμε στη δημιουργία αυτής της συσκευής». Ο Γεράσιμος Πουλάκης–Στεφανίδης, Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας, προσθέτει: «Είμαστε κατά κύριο λόγο εταιρεία Β2Β. Έτσι, συνεργαστήκαμε με την εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων “Budget”, η οποία έχει καλύψει μέρος των εξόδων μετάβασής μας στη Θεσσαλονίκη. Επίσης, έχουμε τη στήριξη της «ΕΥ.ΘΥ.Τ.Α.», δηλαδή της Εταιρείας Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων. Η «ΕΥ.ΘΥ.Τ.Α.» μάς έχει χορηγήσει 100 αλκοτέστ, γυαλιά προσομοίωσης μεθυσμένου και προσπαθεί μέσω του δικτύου της να προωθήσει την ιδέα μας σε εταιρείες αυτοκινήτων, ώστε να τοποθετηθεί η συσκευή μας».

Η Δέσποινα Στέργου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ, μίλησε για τις ενέργειες προώθησης της εταιρείας: «Βασικός μας στόχος ήταν η προώθηση της ιδέας μας σε νέους ηλικίας 18-26. Αποδεδειγμένα, οι νέοι οδηγοί είναι πιο επιρρεπείς στην κατανάλωση αλκοόλ, με αποτέλεσμα να γίνονται περισσότερα τροχαία ατυχήματα με δική τους υπαιτιότητα. Έτσι, προσελκύσαμε περισσότερο κοινό στη σελίδα μας στο facebook και στο Instagram, κάνοντας επιχορηγούμενη διαφήμιση σε αυτό το αγοραστικό κοινό. Η απήχηση φάνηκε να είναι μεγάλη και αυτό μας δίνει δύναμη και κίνητρο να συνεχίσουμε το έργο μας. Επίσης, έχουμε προβληθεί σε τοπικές εφημερίδες στη Ρόδο και έχουμε φιλοξενηθεί σε ραδιοφωνικές εκπομπές».

Τέλος, η Διευθύντρια Οικονομικών, Τζένη Τσέρου, παρουσίασε μία οικονομική μελέτη της εταιρείας και ανέφερε συγκεκριμένα: «Ήταν δύσκολο στην αρχή να αναπτύξουμε μία τόσο πρωτότυπη ιδέα, με υλικά που έχουν μεγάλα κόστη, λόγω έλλειψης ρευστότητας. Πήραμε όμως το ρίσκο να ξεκινήσουμε με ιδία κεφάλαια την επιχείρησή μας, πουλώντας μετοχές των 5€ σε φίλους και συγγενείς. Τα έξοδα της επιχείρησής μας είναι 70 ευρώ, τα οποία περιλαμβάνουν τα τεχνολογικά μας υλικά και αλκοολόμετρο. Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α. 24%, ενώ το κέρδος μας κυμαίνεται στα 20€.»

Η ομάδα πέρασε μία υπέροχη ώρα στον Ραδιοφωνικό σταθμό και ευχαριστεί ιδιαιτέρως για τη φιλοξενία τον κ. Τάσο Μουσέλλη.

Φωτογραφίες