Ο σκοπός, τα ερευνητικά ερωτήματα και η μεθοδολογία μιας ερευνητικής εργασίας
Ο κ. Μιχάλης Σκουμιός, Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Αιγαίου, παρέθεσε δεύτερη ομιλία στους μαθητές της Α’ Λυκείου.
Διαβάστε περισσότερα6 Οκτ, 2018 | ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία, Λύκειο
Ο κ. Μιχάλης Σκουμιός, Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Αιγαίου, παρέθεσε δεύτερη ομιλία στους μαθητές της Α’ Λυκείου.
Διαβάστε περισσότερα6 Οκτ, 2018 | ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Τον ερχόμενο Δεκέμβριο, ο Δημήτρης θα διεκδικήσει και τον παγκόσμιο τίτλο του διαγωνισμού Monin, στο Παρίσι!
Διαβάστε περισσότερα6 Οκτ, 2018 | Προσχολική-Νηπιαγωγείο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Μέσα στον Οκτώβρη θα γίνει η έναρξη της λειτουργίας της Δανειστικής Βιβλιοθήκης σε όλα τα τμήματά μας.
Διαβάστε περισσότερα6 Οκτ, 2018 | Γυμνάσιο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Με αφορμή την επικείμενη εκδήλωση για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου, τα δύο τμήματα της Β’ Γυμνασίου επισκέφθηκαν τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη.
Διαβάστε περισσότερα5 Οκτ, 2018 | Γυμνάσιο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Οι μαθητές του τμήματος Γ1 Γυμνασίου περιηγήθηκαν στον χώρο της έκθεσης και παρατήρησαν μια μεγάλη ποικιλία από διακοσμητικά κεραμικά πιάτα, βάζα και είδη καθημερινής χρήσης.
Διαβάστε περισσότερα5 Οκτ, 2018 | Δημοτικό, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Επισκεφτήκαμε το ξενοδοχείο “Kresten Palace” με τους μαθητές της Στ’ Δημοτικού, για να εξασκήσουμε προφορικά τα Γαλλικά και τα Γερμανικά σε φυσικό χώρο.
Διαβάστε περισσότερα5 Οκτ, 2018 | Προσχολική-Νηπιαγωγείο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Ραντεβού δώσαμε, τη Δευτέρα 1η του Οκτώβρη, Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, με τους αγαπημένους μας παππούδες και γιαγιάδες!
Διαβάστε περισσότερα5 Οκτ, 2018 | Προσχολική-Νηπιαγωγείο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Τα τμήματα του Νηπιαγωγείου παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Ένας δράκος στην κάλτσα μου», στην αίθουσα «Καλλιπάτειρα» των Εκπαιδευτηρίων.
Διαβάστε περισσότερα4 Οκτ, 2018 | Δημοτικό, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Οι μαθητές της Β’ Δημοτικού επισκέφθηκαν την επιχείρηση HEDERA, για να γνωρίσουν τις διαδικασίες και τα μηχανήματα που απαιτούνται για τη δημιουργία μιας επιγραφής αλλά και γενικότερα για τις εκτυπώσεις.
Διαβάστε περισσότερα3 Οκτ, 2018 | Γυμνάσιο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου είχαν τη χαρά να μυηθούν στον υπέροχο κόσμο του επιτραπέζιου παιχνιδιού Scrabble.
Διαβάστε περισσότεραΤη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση της Ζώνης Εναλλακτικής Εκπαίδευσης για τους μαθητές του Γυμνασίου-Λυκείου.
Η παρουσίαση των Ομίλων θα πραγματοποιηθεί την 4η διδακτική ώρα (11:05-11:50).
Τα τμήματα του Νηπιαγωγείου θα επισκεφτούν το super market της γειτονιάς, για να αγοράσουν φθινοπωρινά φρούτα και άλλα προϊόντα που παράγονται από τα φρούτα.
Τα “Χρωματα της Ίριδας” και τα “Μελομύθια” θα πραγματοποιήσουν την επίσκεψη την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου στις 9:00-10:00, ενώ τα “Μαγικά μολύβια” και οι “Άγγελοι των κοχυλιών” την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου στις 9:00-10:00.
Το 4ο TEDxRhodes είναι γεγονός και θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου, στις 18:00 στον Προμαχώνα Αγίου Γεωργίου στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου.
Συμπληρώστε εγκαίρως την ηλεκτρονική φόρμα και διεκδικήστε την ατομική σας πρόσκληση! https://tedxrhodes.com/#takepart
To φετινό θέμα «Η δύναμη του ενός» έχει σκοπό να αναδείξει τον καταλυτικό ρόλο του ατόμου στο να συμβάλλει ελεύθερα, υπεύθυνα και συλλογικά στη διαμόρφωση προοδευτικών αλλαγών στην ιστορία και την κοινωνία.
Σε καιρούς όπου η παθητική ταύτιση με συμπεριφορές και ιδεολογίες υποδαυλίζουν τα ήθη, υποβαθμίζουν τον άνθρωπο και στερούν από την κοινωνία την συνοχή και την συναγωνιστικότητα, φωτεινά παραδείγματα σκέψης και δράσης μπορούν να δείξουν τον δρόμο.
Το Φιλότιμο Ίδρυμα σε συνεργασία με το Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου (ΑΚΜΑ) και τα Εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» συνδιοργανώνουν το Εργαστήριο Διαλεκτικής Νοημοσύνης με θέμα: «Αυτοβελτίωση 2.0 – Από την Ομάδα στο Άτομο».
Το Εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου, στις 11:30-15:30, στα Εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ».
Σκοπός του 1ου Rhodes*Agora είναι να λειτουργήσει ως πρότυπο πειραματικό πεδίο βιωματικής μάθησης και ανάπτυξης πολύτιμων διαλεκτικών δεξιοτήτων καθώς και να αξιοποιήσει δημιουργικά την Ομάδα στη διαχείριση θεμελιωδών ερωτημάτων με αφετηρία το άτομο.