«Νεραϊδονερό»
Το νηπιαγωγείο μας, με αφορμή τον κύκλο του νερού, επισκέφθηκε τη λίμνη Καλυθιών.
Διαβάστε περισσότερα28 Νοέ, 2017 | Προσχολική-Νηπιαγωγείο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Το νηπιαγωγείο μας, με αφορμή τον κύκλο του νερού, επισκέφθηκε τη λίμνη Καλυθιών.
Διαβάστε περισσότερα28 Νοέ, 2017 | Προσχολική-Νηπιαγωγείο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Η επέτειος του Πολυτεχνείου ήταν η αφορμή να κουβεντιάσουμε στο Νηπιαγωγείο όλες αυτές τις έννοιες που μας βοηθούν να ζούμε αρμονικά με τους άλλους και να πραγματοποιήσουμε τις εκλογές μας!
Διαβάστε περισσότερα28 Νοέ, 2017 | Γυμνάσιο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία, Λύκειο
Οι μαθητές του Βιοκήπου επισκέφτηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και παρακολουθήσαν το πρόγραμμα «Αειφορία και Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας».
Διαβάστε περισσότερα27 Νοέ, 2017 | ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία, ΡΟΔΙΩΝ Ωδείον
Στις 14 Νοεμβρίου 2017 παρουσιάστηκε με ιδιαίτερη επιτυχία, σε πρώτη εκτέλεση, το ορατόριo του διακεκριμένου και πολυβραβευμένου ποιητή κ. Δημήτρη Μπρούχου με τίτλο: «ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΛΕΓΟΜΕΝΗ ΨΥΧΗ… ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Ο ΥΔΡΑΙΟΣ: ΑΓΙΟΣ ΝΕΟΜΑΡΤΥΣ».
Διαβάστε περισσότερα27 Νοέ, 2017 | Δημοτικό, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Τα Εκπαιδευτήριά μας κατέλαβαν το 3ο βραβείο UNICEF, στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τα Παιδιά Γράφουν και Ζωγραφίζουν τα Δικαιώματά τους»!
Διαβάστε περισσότερα27 Νοέ, 2017 | Δημοτικό, Γυμνάσιο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Ο μαθητής της περσινής ΣΤ’ Δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων μας, Κωνσταντίνος Τζεδάκης, απέσπασε το 1ο βραβείο στον 2ο Διαγωνισμό Παραγωγής Γραπτού Λόγου.
Διαβάστε περισσότερα27 Νοέ, 2017 | Γυμνάσιο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία, Λύκειο
Στο μαθητικό συνέδριο Rhodes Model Regional Co-operation 2017 (MRC) συμμετείχαν μαθητές από το Γυμνάσιο και το Λύκειο των Εκπαιδευτηρίων μας.
Διαβάστε περισσότερα27 Νοέ, 2017 | ΡΟΔΙΩΝ Ανάδρασις
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε ακόμη μία συνάντηση συμβουλευτικής γονέων για τη φετινή σχολική χρονιά από το «ΡΟΔΙΩΝ Ανάδρασις, που απευθυνόταν στους γονείς του νηπιαγωγείου μας.
Διαβάστε περισσότερα27 Νοέ, 2017 | Δημοτικό, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση (27/11), οι μαθητές του Δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων μας εικονοποίησαν τη σκέψη τους για το θέατρο.
Διαβάστε περισσότερα25 Νοέ, 2017 | Δημοτικό, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία, RestPoint
Οι μαθητές της Δ’ Δημοτικού εξασκήθηκαν στο μάθημα των Αγγλικών, μαγειρεύοντας και τρώγοντας πίτσα.
Διαβάστε περισσότεραΤη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση της Ζώνης Εναλλακτικής Εκπαίδευσης για τους μαθητές του Γυμνασίου-Λυκείου.
Η παρουσίαση των Ομίλων θα πραγματοποιηθεί την 4η διδακτική ώρα (11:05-11:50).
Τα τμήματα του Νηπιαγωγείου θα επισκεφτούν το super market της γειτονιάς, για να αγοράσουν φθινοπωρινά φρούτα και άλλα προϊόντα που παράγονται από τα φρούτα.
Τα “Χρωματα της Ίριδας” και τα “Μελομύθια” θα πραγματοποιήσουν την επίσκεψη την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου στις 9:00-10:00, ενώ τα “Μαγικά μολύβια” και οι “Άγγελοι των κοχυλιών” την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου στις 9:00-10:00.
Το 4ο TEDxRhodes είναι γεγονός και θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου, στις 18:00 στον Προμαχώνα Αγίου Γεωργίου στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου.
Συμπληρώστε εγκαίρως την ηλεκτρονική φόρμα και διεκδικήστε την ατομική σας πρόσκληση! https://tedxrhodes.com/#takepart
To φετινό θέμα «Η δύναμη του ενός» έχει σκοπό να αναδείξει τον καταλυτικό ρόλο του ατόμου στο να συμβάλλει ελεύθερα, υπεύθυνα και συλλογικά στη διαμόρφωση προοδευτικών αλλαγών στην ιστορία και την κοινωνία.
Σε καιρούς όπου η παθητική ταύτιση με συμπεριφορές και ιδεολογίες υποδαυλίζουν τα ήθη, υποβαθμίζουν τον άνθρωπο και στερούν από την κοινωνία την συνοχή και την συναγωνιστικότητα, φωτεινά παραδείγματα σκέψης και δράσης μπορούν να δείξουν τον δρόμο.
Το Φιλότιμο Ίδρυμα σε συνεργασία με το Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου (ΑΚΜΑ) και τα Εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» συνδιοργανώνουν το Εργαστήριο Διαλεκτικής Νοημοσύνης με θέμα: «Αυτοβελτίωση 2.0 – Από την Ομάδα στο Άτομο».
Το Εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου, στις 11:30-15:30, στα Εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ».
Σκοπός του 1ου Rhodes*Agora είναι να λειτουργήσει ως πρότυπο πειραματικό πεδίο βιωματικής μάθησης και ανάπτυξης πολύτιμων διαλεκτικών δεξιοτήτων καθώς και να αξιοποιήσει δημιουργικά την Ομάδα στη διαχείριση θεμελιωδών ερωτημάτων με αφετηρία το άτομο.