Στο σχολείο μας, δεν μας απασχολούν μόνο τα γνωστικά αντικείμενα… Τι καλό θα έκαναν στον κόσμο τα Γαλλικά ή τα Μαθηματικά αν δεν… υπήρχε κόσμος;

Επιμέλεια: Ιωάννα Ζαχαριάδη, μαθήτρια της Α’ Γυμνασίου

 

Με τις ερευνητικές εργασίες μπορούμε να εξερευνήσουμε νέα θέματα και ιδέες εκτός του πλαισίου του σχολικού προγράμματος. Εκτός από πληροφορίες και γνώσεις μέσω της έρευνας, έχουμε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε δεξιότητες όπως η έρευνα, η ανάλυση, η συνθετική σκέψη και η επίλυση προβλημάτων. Με αυτόν τον τρόπο, ενισχύσουμε την εκπαιδευτική μας εμπειρία των μαθητών και εφοδιαζόμαστε με τις δεξιότητες και τις γνώσεις που χρειάζονται για την επιτυχή συνέχιση των σπουδών και την επαγγελματική τους ανάπτυξη.

Με όσα βλέπουμε γύρω μας να αλλάζουν προς το χειρότερο, με ξηρασίες, πυρκαγιές, ακραία καιρικά φαινόμενα, όλοι μαζί αξίζει να κινητοποιηθούμε, για να εξασφαλίσουμε, μέσα από την εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση, ένα καλύτερο μέλλον. 

Στο πλαίσιο της δικής μας ερευνητικής μας εργασίας σχετικά με το οικολογικό αποτύπωμα, επισκέφθηκα τον κ. Βάιο Καλοπήτα, Μηχανικό Περιβάλλοντος, για να μας εξηγήσει τι είναι το οικολογικό αποτύπωμα, γιατί είναι σημαντικό και πώς μπορούμε να βελτιώσουμε ατομικά και συνολικά το οικολογικό μας αποτύπωμα.

Απόλαυσα πραγματικά μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη, η οποία μού άφησε προβληματισμούς αλλά και ελπίδα για το προσεχές μέλλον. Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης εργασίας θα παρουσιαστούν στο Μαθητικό Συνέδριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024, στον χώρο του σχολείου μας.