Με ποιον τρόπο μπορούν τα ζώα που βρίσκονται σε κίνδυνο στην Ελλάδα να επικοινωνήσουν για να συζητήσουν τα προβλήματά τους με τα ζώα μιας φάρμας στη Ρόδο; Ποια είναι η διαδικασία αποστολής των δεμάτων; Γιατί έχουν ονομασίες οι δρόμοι αλλά και αριθμό το κάθε σπίτι;

Επιμέλεια: Καλλιόπη Στρατήγη, Εκπαιδευτικός

 

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Ταχυδρομείου οι μαθητές του παιδικού σταθμού και του νηπιαγωγείου των Εκπαιδευτηρίων «»ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ταχυδρομείο Ρόδου. Τα παιδιά παρακολούθησαν από κοντά τη διαδικασία αποστολής των δεμάτων. Επίσης, επισκέφθηκαν τον κεντρικό χώρο του Ταχυδρομείου και παρατήρησαν πώς γίνονται οι πληρωμές, αλλά και πώς αγοράζουμε και κολλάμε τα γραμματόσημα. Έμαθαν τα απαραίτητα στοιχεία που πρέπει να υπάρχουν σε ένα γράμμα, ώστε να φτάσει στον παραλήπτη του και, τέλος, ταχυδρόμησαν τα γράμματά τους.

Κάθε παιδί είχε ετοιμάσει το δικό του γράμμα έκπληξη, παραλήπτες του οποίου δεν θα ήταν άλλοι από τις ίδιες τους τις οικογένειες. Ο φάκελος περιείχε μια κάρτα με ομαδική φωτογραφία της τάξης και ένα ξεχωριστό μήνυμα κρυμμένο μέσα στο κάθε γράμμα

 

Αναρωτηθήκαμε, επίσης, με ποιον τρόπο μπορούν τα ζώα που βρίσκονται σε κίνδυνο στην Ελλάδα να επικοινωνήσουν για να συζητήσουν τα προβλήματά τους με τα ζώα μιας φάρμας στη Ρόδο. Ορισμένοι από τους στόχους μας ήταν να καλλιεργήσουμε στα παιδιά το αίσθημα της προστασίας των ζώων και του περιβάλλοντος στο οποίο ζουν. 

Αφού συζητήσαμε για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν, κατανοήσαμε γιατί έχουν ονομασίες οι δρόμοι αλλά και αριθμό το κάθε σπίτι. Εντοπίσαμε στον χάρτη πού πάει το κάθε γράμμα των ζώων και τα «παραδώσαμε» στα σωστά σπίτια της φάρμας «διαβάζοντας» τις οδούς και τους αριθμούς.

Τι σχήμα έχει ο φάκελος από τα γράμματα; Μάθαμε για το ορθογώνιο παραλληλόγραμμο και το συγκρίναμε με πολλούς και ευφάνταστους τρόπους με το τετράγωνο. Το μόνο που μένει τώρα να μάθουμε είναι αν οι εκπλήξεις μας θα αρέσουν στους παραλήπτες τους!