Schultüte: Ένα γερμανικό έθιμο
Η “Schultüte” είναι ένα μεγάλο πολύχρωμο χωνί από χαρτόνι γεμάτο λιχουδιές, σχολικά είδη και παιχνίδια. Σκοπό έχει να γλυκάνει την πρώτη μέρα στο σχολείο.
Διαβάστε περισσότερα28 Σεπ, 2019 | Δημοτικό, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Η “Schultüte” είναι ένα μεγάλο πολύχρωμο χωνί από χαρτόνι γεμάτο λιχουδιές, σχολικά είδη και παιχνίδια. Σκοπό έχει να γλυκάνει την πρώτη μέρα στο σχολείο.
Διαβάστε περισσότερα28 Σεπ, 2019 | Δημοτικό, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Ε΄ δημοτικού είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την απελευθέρωση της «Άριελ» θαλάσσιας χελώνας Caretta Caretta, που πραγματοποιήθηκε στην παραλία του ενυδρείου.
Διαβάστε περισσότερα28 Σεπ, 2019 | ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία, Λύκειο
Μία ξεχωριστή εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων μας στη νέα πτέρυγα του Νεστοριδείου Μελάθρου, όπου φιλοξενείται η περιοδική έκθεση του Ρόδιου ζωγράφου Δημήτρη Πεζουβάνη.
Διαβάστε περισσότερα28 Σεπ, 2019 | Δημοτικό, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Ακούσαμε, γνωρίσαμε, παίξαμε!
Διαβάστε περισσότερα28 Σεπ, 2019 | ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Ποια είναι η αρχαιολατινική ιστορία ενός αγαπημένου φαγητού;
Διαβάστε περισσότερα21 Σεπ, 2019 | ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Το Εργαστήριο Διαλεκτικής Νοημοσύνης με θέμα: «Αυτοβελτίωση 2.0 – Από την Ομάδα στο Άτομο» θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου, στις 11:30-15:30, στα Εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ».
Διαβάστε περισσότερα20 Σεπ, 2019 | ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Η παρουσίαση του δίγλωσσου εκπαιδευτικού βιβλίου θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου στις 19:30 στην αίθουσα «Καλλιπάτειρα» των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ».
Διαβάστε περισσότερα19 Σεπ, 2019 | ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία, Λύκειο
Τα Εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» υποδέχτηκαν για 10η συνεχή χρονιά μία ομάδα από εννέα αυστριακούς μαθητές, οι οποίοι διακρίθηκαν στην Ολυμπιάδα Αρχαίων Ελληνικών. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα συμμετοχής σε βιωματικές δράσεις, ώστε να έρθουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό.
Διαβάστε περισσότερα19 Σεπ, 2019 | Γυμνάσιο, Λύκειο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Οι μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου εντάσσονται σε Ομίλους της επιλογής τους και ασχολούνται με διάφορα γνωστικά αντικείμενα και πολύμορφες δραστηριότητες, που καλλιεργούν τα ταλέντα τους και αναπτύσσουν δεξιότητές τους.
Διαβάστε περισσότερα18 Σεπ, 2019 | ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Η σχέση της λέξης «βοηθός» με την… ταχύτητα.
Διαβάστε περισσότεραΤη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση της Ζώνης Εναλλακτικής Εκπαίδευσης για τους μαθητές του Γυμνασίου-Λυκείου.
Η παρουσίαση των Ομίλων θα πραγματοποιηθεί την 4η διδακτική ώρα (11:05-11:50).
Τα τμήματα του Νηπιαγωγείου θα επισκεφτούν το super market της γειτονιάς, για να αγοράσουν φθινοπωρινά φρούτα και άλλα προϊόντα που παράγονται από τα φρούτα.
Τα “Χρωματα της Ίριδας” και τα “Μελομύθια” θα πραγματοποιήσουν την επίσκεψη την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου στις 9:00-10:00, ενώ τα “Μαγικά μολύβια” και οι “Άγγελοι των κοχυλιών” την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου στις 9:00-10:00.
Το 4ο TEDxRhodes είναι γεγονός και θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου, στις 18:00 στον Προμαχώνα Αγίου Γεωργίου στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου.
Συμπληρώστε εγκαίρως την ηλεκτρονική φόρμα και διεκδικήστε την ατομική σας πρόσκληση! https://tedxrhodes.com/#takepart
To φετινό θέμα «Η δύναμη του ενός» έχει σκοπό να αναδείξει τον καταλυτικό ρόλο του ατόμου στο να συμβάλλει ελεύθερα, υπεύθυνα και συλλογικά στη διαμόρφωση προοδευτικών αλλαγών στην ιστορία και την κοινωνία.
Σε καιρούς όπου η παθητική ταύτιση με συμπεριφορές και ιδεολογίες υποδαυλίζουν τα ήθη, υποβαθμίζουν τον άνθρωπο και στερούν από την κοινωνία την συνοχή και την συναγωνιστικότητα, φωτεινά παραδείγματα σκέψης και δράσης μπορούν να δείξουν τον δρόμο.
Το Φιλότιμο Ίδρυμα σε συνεργασία με το Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου (ΑΚΜΑ) και τα Εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» συνδιοργανώνουν το Εργαστήριο Διαλεκτικής Νοημοσύνης με θέμα: «Αυτοβελτίωση 2.0 – Από την Ομάδα στο Άτομο».
Το Εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου, στις 11:30-15:30, στα Εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ».
Σκοπός του 1ου Rhodes*Agora είναι να λειτουργήσει ως πρότυπο πειραματικό πεδίο βιωματικής μάθησης και ανάπτυξης πολύτιμων διαλεκτικών δεξιοτήτων καθώς και να αξιοποιήσει δημιουργικά την Ομάδα στη διαχείριση θεμελιωδών ερωτημάτων με αφετηρία το άτομο.