Να είσαι μαθητής της Γ’ Γυμνασίου και να πρέπει να χτίσεις έναν ακόμη όροφο στο σχολείο σου! Και μάλιστα, να δώσεις μία ολοκληρωμένη πρόταση στην αρχιτέκτονα του σχολείου, αξιοποιώντας την κάτοψη του κτηρίου, σε συνδυασμό με τους συντελεστές δόμησης και κάλυψης του οικοπέδου!

Επιμέλεια: Σταυρούλα Αρνιθενού, Μαθηματικός

Τα παιδιά μας είχαν την ευκαιρία να βιώσουν έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης των μαθηματικών, που είχε διεπιστημονικό χαρακτήρα και τα βοήθησε να συλλάβουν τις έννοιες του χώρου, της διάταξης και της αρχιτεκτονικής σύνθεσης.

Στο τέλος της δράσης, κάθε μαθητική ομάδα παρέδωσε ένα ολοκληρωμένο κείμενο με τεκμηριωμένη αρχιτεκτονική πρόταση. Ο ενθουσιασμός των παιδιών μας και οι γνώσεις που αποκόμισαν είναι η καλύτερη απόδειξη για την πρακτική εφαρμογή της επιστήμης των μαθηματικών ακόμη και σε τομείς που δεν σχετίζονται άμεσα με την επιστήμη των αριθμών!