Τι μπορεί να πραγματοποιηθεί σε δύο διδακτικές ώρες αναπλήρωσης στο μάθημα της Μουσικής; Πώς μπορεί να εκτιμηθεί η αξία της τέχνης της μουσικής επένδυσης ενός κινηματογραφικού έργου;

 

Στη μία διδακτική ώρα ακούσαμε 6 τραγούδια από διαφορετικά είδη και την ανάλογη «ιστορία» που συνδέεται με τα συγκεκριμένα τραγούδια. Κοινό χαρακτηριστικό τους η διαχρονική δημοφιλία των τραγουδιών για ορισμένα από τα οποία ξεπερνά τα 100 χρόνια. Πέρα από τις σχετικές αφηγήσεις που προκάλεσαν το ενδιαφέρον, μάς δόθηκε η ευκαιρία να συζητήσουμε τι σημαίνει κλασικό τραγούδι. SOLE MIO, MISIRLOU, Bohemian Rhapsody, What A wonderful World, Φραγκοσυριανή και Συννεφιασμένη Κυριακή.

Στη δεύτερη ώρα οι μαθητές παρακολούθησαν αρχικά χωρίς ήχο μια ιστορία κινουμένων σχεδίων από το cartoon ροζ πάνθηρας. Στη συνέχεια επαναλήφθηκε η προβολή πάλι χωρίς ήχο και ζητήθηκε από τους μαθητές να επενδύσουν με ήχους την ιστορία. Μια μικρή ενόχληση σε διπλανά τμήματα σίγουρα θα προκαλέσαμε. Πραγματικά, η συμμετοχή τους εντυπωσιακή! Τέλος, η ταινία προβλήθηκε με ήχο πλέον και απόλαυσαν την καταπληκτική μουσική του Henry Mancini υποψήφια για OSCAR το 1964. Με την προσέγγιση αυτή συνειδητοποίησαν επίσης την αξία της τέχνης της μουσικής επένδυσης ενός κινηματογραφικού έργου.

Ως «άσκηση» ζητήθηκε από τα παιδιά να παρατηρήσουν και να καταγράψουν τη μουσική που ακούνε οι γονείς τους!