Κατά πόσο η χρήση νέων τεχνολογιών μεταβάλλει τις στάσεις και πεποιθήσεις των μαθητών στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας; Η καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας και εκπαιδευτικός των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ», κ. Τίνα Νικολού, δημοσίευσε σχετικό ερευνητικό άρθρο σε αγγλόφωνο περιοδικό.

 

Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τη συμβολή των νέων  τεχνολογιών στην ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων των μαθητών στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος των Αγγλικών, μέσα από το σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση εκπαιδευτικής παρέμβασης.

Πιο συγκεκριμένα, η μελέτη διερευνά κατά πόσο η χρήση νέων τεχνολογιών μεταβάλλει τις στάσεις και πεποιθήσεις των μαθητών στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας. Με βάση τα ευρήματα της έρευνας, προκύπτει θετική μεταβολή για τον τρόπο διδασκαλίας των Αγγλικών, το ενδιαφέρον των μαθητών για το μάθημα, την αυτοπεποίθηση για τις ικανότητές τους, τον βαθμό ευκολίας εκμάθησης των Aγγλικών και την ιδιαιτερότητα στην εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, όπως είναι η συγκεκριμένη. Παράλληλα, δεν διαπιστώθηκε καμία μεταβολή αναφορικά με τη χρησιμότητα των Aγγλικών, τη σημαντικότητα της προφοράς στα Aγγλικά και τη γνώση μιας άλλης ξένης γλώσσας ως προϋπόθεση ευκολότερης εκμάθησης της αγγλικής.

Το ερευνητικό άρθρο είναι διαθέσιμο στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://arpgweb.com/journal/15/archive/02-2019/2/5

 

Using Podcasts to Change Learners’ Attitudes and Beliefs in Learning / Teaching English as a Second Language: A Case Study in Secondary Education in Greece

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab