Συνεργασία της Γ’ Δημοτικού σε κοινό γαλλο-γερμανικό μάθημα
Η Γ’ Δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού (21/3) με ένα κοινό γαλλο-γερμανικό μάθημα.
Διαβάστε περισσότερα29 Μαρ, 2017 | Δημοτικό, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Η Γ’ Δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού (21/3) με ένα κοινό γαλλο-γερμανικό μάθημα.
Διαβάστε περισσότερα29 Μαρ, 2017 | Γυμνάσιο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Η Β’ Γυμνασίου των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» διοργάνωσε εβδομάδα γαλλικού κινηματογράφου.
Διαβάστε περισσότερα28 Μαρ, 2017 | Γυμνάσιο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Η τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου ήταν μια πολιτιστική εβδομάδα για την Α’ Γυμνασίου.
Διαβάστε περισσότερα20 Μαρ, 2017 | ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία, Λύκειο
Σε εργαστήριο δημιουργικής γραφής για ενήλικες συμμετείχαν οι μαθήτριες της Α’ Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ», Μαρία Καλαφάτη και Χριστίνα-Ιωάννα Μανδρακού.
Διαβάστε περισσότεραΤην Τετάρτη, 3 Απριλίου 2024 θα πραγματοποιηθεί η ενημέρωση για την πρώτη ομάδα γονέων, οι οποίοι θα ενημερωθούν με ηλεκτρονικό μήνυμα για τις σχετικές λεπτομέρειες.
Την Τετάρτη, 10 Απριλίου 2024 θα πραγματοποιηθεί η ενημέρωση για τη δεύτερη ομάδα γονέων, οι οποίοι θα ενημερωθούν με ηλεκτρονικό μήνυμα για τις σχετικές λεπτομέρειες.
Τα Εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» διοργανώνουν και σας προσκαλούν στην «Ανοιχτή Ημέρα Επιστήμης και Τέχνης» και στο «Μονοπάτι της Λογοτεχνίας» που θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 14 Απριλίου 2024 από τις 10:00 μέχρι τις 13:00 στις εγκαταστάσεις τους.
Ελάτε να ανακαλύψετε το πάθος μας για τη γνώση και τη δημιουργία!
Τα Εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» διοργανώνουν το «10ο Μαθητικό Συνέδριο Επιστήμης και Τέχνης» τη Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024 από τις 9:00 μέχρι τις 14:00. Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα «Καλλιπάτειρα» των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ».
Στο συνέδριο αυτό συμμετέχουν οι μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου με εργασίες που οι ίδιοι έχουν εκπονήσει με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους. Βασική επιδίωξη αυτού του Συνεδρίου είναι να δημιουργήσει ένα περιβάλλον επιστημονικής συζήτησης, ανταλλαγής απόψεων, παρουσίασης εργασιών και ώσμωσης μεταξύ των συμμετεχόντων μαθητών.