Η ενεργή συμμετοχή των μαθητών σε τέτοιες δραστηριότητες ενισχύει την κριτική σκέψη, την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και την ομαδικότητα.

Τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου, ο κ. Πανταζής Χούλης, μαθηματικός και ιδρυτής του Μουσείου Γρίφων Μεγίστης στο Καστελλόριζο, επισκέφθηκε τον όμιλο ρομποτικής του σχολείου μας και το δημοτικό μας σχολείο, προσφέροντας στους μαθητές μια μοναδική εμπειρία γεμάτη προκλήσεις και σκέψη!

Ο κ. Χούλης, με καταγωγή από το Καστελλόριζο, είναι γνωστός για την ίδρυση του πρώτου διαδραστικού Μουσείου Γρίφων στην Ελλάδα, το οποίο φιλοξενεί πάνω από 5.000 εκθέματα, εκ των οποίων περίπου 800 είναι δικές του επινοήσεις.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, παρουσίασε μια σειρά από γρίφους και παζλ, προκαλώντας τους μαθητές να σκεφτούν δημιουργικά και να συνεργαστούν για την επίλυσή τους. Η ενεργή συμμετοχή των μαθητών σε τέτοιες δραστηριότητες ενισχύει την κριτική σκέψη, την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και την ομαδικότητα. Σύμφωνα με έρευνες, η ενεργή εμπλοκή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία συμβάλλει στην ανάπτυξη θετικής στάσης απέναντι στη γνώση και τη μάθηση.

Οι μαθητές του ομίλου ρομποτικής και του δημοτικού μας σχολείου είχαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν τις δεξιότητές τους σε νέες προκλήσεις, συνδυάζοντας τη λογική της ρομποτικής με τη δημιουργικότητα των γρίφων. Η εμπειρία αυτή ανέδειξε τη σημασία της διεπιστημονικής προσέγγισης στην εκπαίδευση και την αξία της ενεργής συμμετοχής σε ομίλους, όπου οι μαθητές μπορούν να εξερευνήσουν διαφορετικά πεδία γνώσης και να αναπτύξουν ποικίλες δεξιότητες.

Η επίσκεψη του κ. Χούλη αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τους μαθητές μας, ενθαρρύνοντάς τους να συνεχίσουν να αναζητούν νέες προκλήσεις και να καλλιεργούν την αγάπη τους για τη μάθηση! Τον ευχαριστούμε θερμά για το πάθος που μας μετέδωσε!