Πρόκειται για την εταιρεία του «Hotel Hub App» που θα παρουσιαστεί σήμερα (16/2/2024) στην Αθήνα.

 

Την ευκαιρία να παρουσιάσει την εταιρεία του «Hotel Hub App» έχει σήμερα στην Αθήνα ο Όμιλος Νεανικής Επιχειρηματικότητας των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ».

Ειδικότερα, στο πλαίσιο «Εμπορικής Έκθεσης» που πραγματοποιείται στο «The Mall Athens», θα διεξαχθεί ο πανελλήνιος διαγωνισμός επιχειρηματικότητας, ο οποίος διοργανώνεται από το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ-JAGreece) και συμμετέχουν σε αυτόν και άλλες εικονικές εταιρείες της Ελλάδας, με στόχο την ανάδειξη της «Καλύτερης Εικονικής Επιχείρησης 2024».

Οι μαθήτριες και οι μαθητές θα παρουσιάσουν την ιδέα τους σε ομάδες κριτών και θα απαντήσουν σε δύσκολες και απαιτητικές ερωτήσεις έχοντας στη διάθεσή τους μόνο 5 λεπτά. Η σημερινή θα είναι μία ημέρα διαφορετική από όλες όσες έχουν συνηθίσει τα παιδιά. Ένας διαγωνισμός start-up, ο οποίος δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τους διαγωνισμούς για τις νεοφυείς επιχειρήσεις που πραγματοποιούνται στον κόσμο. Τα παιδιά θα αποκτήσουν μοναδικές εμπειρίες που θα τους συνοδεύουν για πολλά χρόνια και, εκτός από αυτό, θα είναι έτοιμα να δημιουργήσουν τη δική τους εταιρεία! Σίγουρα, θα κερδίσουν τις εντυπώσεις!

«Στόχος του Ομίλου είναι η ενίσχυση ικανοτήτων και η καλλιέργεια δεξιοτήτων, ώστε να συνειδητοποιήσουν οι μαθήτριες και οι μαθητές την κοινωνική ευθύνη τους ως μελλοντικοί επαγγελματίες με σεβασμό προς το κοινό καλό και το περιβάλλον. Κατά συνέπεια, καλλιεργούνται η ανάληψη ευθύνης, η οργανωτικότητα, η ομαδοσυνεργατικότητα, η επικοινωνία, η διαχείριση χρόνου, η λήψη απόφασης, η επίλυση προβλημάτων, η αξία δέσμευσης στην ποιότητα και η ευθύνη της κοινωνικής και περιβαλλοντικής συνείδησης», δηλώνει στη «Ροδιακή» η κα Σταυρούλα Αρνιθενού, Μαθηματικός και Υπεύθυνη του Ομίλου Νεανικής Επιχειρηματικότητας των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ».

Σημειώνεται ότι τη φετινή χρονιά, η ομάδα δημιούργησε μία εφαρμογή για ξενοδοχεία με τεχνητή νοημοσύνη. «Στη “Hotel Hub App”, αποστολή μας είναι ν’ αναβαθμίσουμε την ταξιδιωτική εμπειρία για τους επισκέπτες των ξενοδοχείων, ενσωματώνοντας την τεχνολογία αιχμής “Gen AI”, που βασίζεται σε πολύπλοκα νευρωνικά δίκτυα και αλγόριθμους. Ο επισκέπτης κατεβάζει την εφαρμογή κατά το check- in του και, μιλώντας στη γλώσσα του, μπορεί να έχει πρόσβαση σε όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για τη διαμονή του», αναφέρει ο Λευτέρης Τουγουνζόγλου, μαθητής της Β’ Λυκείου και Product Owner, της Hotel Hub App.

Όπως επίσης εξηγεί ο μαθητής της Β’ Λυκείου, Μανώλης Διβάνης, Product Owner της Hotel Hub App, η εφαρμογή προσφέρει όλα τα στοιχεία στη γλώσσα επικοινωνίας του χρήστη. «Τι πετυχαίνουμε; Βελτιώνουμε το “Customer Service” στα ξενοδοχεία, αποφορτίζοντας τους υπαλλήλους από τα πολυσύνθετα καθήκοντά τους. Προσφέρουμε 80% περισσότερο ποιοτικό και παραγωγικό χρόνο στο προσωπικό, για να αλληλεπιδρά με τους πελάτες. Εξασφαλίζουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που απογειώνουν το τουριστικό προϊόν!», δηλώνει.

«Διαπιστώσαμε ότι ένας υπάλληλος υποδοχής δαπανά 654 ώρες κατά την τουριστική σεζόν για ν’ απαντήσει στις ίδιες ερωτήσεις, αριθμός που αντιστοιχεί σε 44,9% του ημερήσιου εργατικού του χρόνου. Η εφαρμογή μας επιστρέφει 654 ώρες σε κάθε εργαζόμενο, για να εξυπηρετεί αποτελεσματικά τους πελάτες. Ένας ιδιοκτήτης ξενοδοχείου επωφελείται τις 654 ώρες, για να τις αξιοποιήσει σε άλλες δημιουργικές δραστηριότητες του προσωπικού. Αν υποθέσουμε ότι κάθε ώρα κοστίζει 10 €, επωφελείται 6.540€ ανά εργαζόμενο σε κάθε σεζόν», εξηγεί ο Αναστάσης Βρούχος, Engineer της Hotel Hub App, μαθητής της Β’ Λυκείου.

Τι είναι, όμως, το Gen AI; Στην ερώτηση απαντάει ο Στέφανος Ταμπακιανός, Engineer της Hotel Hub App, μαθητής της Β’ Λυκείου: «Η Generative AI είναι ένας τύπος τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης που μπορεί να παράγει διάφορους τύπους περιεχομένου, όπως κείμενο, εικόνες, ήχο και συνθετικά δεδομένα. Το Gen AI λειτουργεί με μια διαδικασία δύο βημάτων:

  1. Xρησιμοποιεί συγκεκριμένα συστήματα μάθησης για να κατανοήσει και να αποκωδικοποιήσει τα μοτίβα στα δεδομένα που λαμβάνει.
  2. Αξιοποιεί αυτή τη γνώση για να δημιουργήσει νέα δεδομένα που αντικατοπτρίζουν τη δομή και το ύφος των αρχικών δεδομένων, τα οποία παρέχουν μοναδικές και δημιουργικές εκροές».

Σύμφωνα επίσης με όσα αναφέρει η κα Αρνιθενού στη «Ροδιακή», η άνοδος της Generative AI δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας που δεν υπήρχαν προηγουμένως, ιδίως στον κλάδο της τεχνολογίας. Καθώς το Generative AI αναλαμβάνει καθήκοντα ρουτίνας, υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για δεξιότητες αναβαθμισμένης ποιότητας, όπως η επίλυση προβλημάτων, η δημιουργικότητα και η συναισθηματική νοημοσύνη!

Πώς θα επεκταθείτε στην αγορά; Ήταν η επόμενη ερώτηση, την οποία απάντησε η Κατερίνα Μπουλουγούρη, Customer Relation της Hotel Hub App, μαθήτρια της Γ’ Γυμνασίου. «Με στοχευμένες εκστρατείες, θα προσεγγίσουμε το επιλεγμένο κοινό μέσω σχετικών καναλιών, όπως ταξιδιωτικά blogs, ξενοδοχειακές εκδηλώσεις και διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με case studies και testimonials θα παρουσιάσουμε τις επιτυχημένες υλοποιήσεις της εφαρμογής μας σε ξενοδοχειακές εκδηλώσεις, για να προσελκύσουμε νέους πελάτες. Με συνεργασίες, θα συνεργαστούμε με ξενοδοχειακές αλυσίδες, ταξιδιωτικά γραφεία ή οργανισμούς τουρισμού, για να προσεγγίσουμε ένα ευρύτερο κοινό», είπε.

«Η εταιρεία μας συνέλεξε πληροφορίες και δεδομένα από το “Akti Imperial Hotel”. Στη συνέχεια, είχαμε τη χαρά να συνεργαστούμε με την εταιρεία “Amazon Web Services”. Μέντορας της εταιρείας μας είναι ο κος Γιώργος Σιάτος, Principal Global Engagement Manager – Global Financial Services AWS Professional Services, με την καθοδήγηση του οποίου καταφέραμε να ολοκληρώσουμε την εφαρμογή μας», προσθέτει ο Μανώλης Διβάνης, Product Owner, της Hotel Hub App, μαθητής της Β’ Λυκείου, απαντώντας στην ερώτηση αν τα μέλη της ομάδας έχουν δημιουργήσει στην ουσία ένα πιλοτικό προϊόν.

Πώς σχεδιάζετε να βελτιώσετε την εφαρμογή στο μέλλον; ρωτήθηκαν επίσης τα παιδιά. «Θα εμβαθύνουμε στις πληροφορίες μας, επεκτείνοντας την εφαρμογή μας πέρα από τις βασικές λεπτομέρειες. Θα προσδιορίσουμε βασικά ξενοδοχειακά τμήματα, θα επικεντρωθούμε σε συγκεκριμένους τύπους ξενοδοχείων, σε δημογραφικά στοιχεία επισκεπτών και θα “τρέξουμε” πιλοτική εφαρμογή για τη συλλογή δεδομένων βελτίωσης πελατών», λέει η Σταυρούλα Αγόρου, Customer Relation της Hotel Hub App, μαθήτρια της Γ’ Γυμνασίου.

Πηγή: «Εφαρμογή Gen AI για τα ξενοδοχεία δημιούργησε ο όμιλος νεανικής επιχειρηματικότητας των Εκπαιδευτηρίων ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ” | Η ΡΟΔΙΑΚΗ (rodiaki.gr)