Το γλωσσικό παιχνίδι «ΛΕΞΙΜΑΝΙΑ», για άλλη μια χρονιά ενθουσίασε μικρούς και μεγαλύτερους μαθητές. Οι γνώσεις που έχουν αποκτήσει κατά τη διάρκεια της σχολικής τους διαδρομής, αποτέλεσαν το έναυσμα για τη δημιουργία μοναδικών παιχνιδιών, που παράλληλα ενίσχυσαν τις δεξιότητες συνεργασίας και τη δημιουργικότητά τους.

Επιμέλεια: Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

 

Tην Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2024, οι μαθήτριες και οι μαθητές όλων των τάξεων του Δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο γλωσσικό παιχνίδι «ΛΕΞΙΜΑΝΙΑ».

Το μάθημα της Γλώσσας μέσα από τη συνεργασία, τη διασκέδαση και τη βιωματική μάθηση απέκτησε παιγνιώδη χαρακτήρα και αποτέλεσε πηγή έμπνευσης και δημιουργίας.

Οι μαθήτριες και οι μαθητές των τάξεων της Α’ και Β’ Δημοτικού χωρίστηκαν σε ομάδες συνεργασίας και, αφού έλυσαν γρίφους, έφτιαξαν τα δικά τους πρωτότυπα βραχιόλια λέξεων. Ακόμη, έγιναν «κατάσκοποι» και αναζήτησαν λύσεις «μυστηρίων» της Γλώσσας στα λεξικά τους. Συνέχισαν το παιχνίδι λύνοντας τρισδιάστατα εικονόλεξα, παίζοντας ένα αλλιώτικο «Μάντεψε ποιος» αποκωδικοποιώντας πληροφορίες και «ταξίδεψαν» σε μπλεγμένα σύννεφα λέξεων.

Οι μαθήτριες και οι μαθητές των μεγαλύτερων τάξεων, χωρισμένοι σε ομάδες, έλυσαν γλωσσικούς γρίφους σχηματίζοντας ζευγάρια παρώνυμων λέξεων. Στη συνέχεια, άκουσαν το ηχογραφημένο παραμύθι «Το αηδόνι του Αυτοκράτορα» και έβαλαν τις εικόνες στη σωστή σειρά ανακαλύπτοντας μέσα από ένα ρέμπους τον τίτλο της ιστορίας. Έπειτα, τα παιδιά «πήγαν σινεμά» και μέσα από γρίφους και κρυπτόλεξα αποκαλύφθηκαν οι τίτλοι γνωστών παιδικών ταινιών. Τέλος, οι μαθήτριες και οι μαθητές ένωσαν τα κομμάτια  του παζλ της ιστορία από το λογοτεχνικό βιβλίο «Το κρυμμένο νερό»  και απάντησαν σε ερωτήσεις κατανόησης.

Το γλωσσικό παιχνίδι «ΛΕΞΙΜΑΝΙΑ», για άλλη μια χρονιά ενθουσίασε μικρούς και μεγαλύτερους μαθητές. Οι γνώσεις που έχουν αποκτήσει κατά τη διάρκεια της σχολικής τους διαδρομής, αποτέλεσαν το έναυσμα για τη δημιουργία μοναδικών παιχνιδιών, που παράλληλα ενίσχυσαν τις δεξιότητες συνεργασίας και τη δημιουργικότητά τους.