Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου και του Παιδικού Σταθμού γνώρισαν τα γεγονότα και την ιστοριογραμμή μέχρι την ένδοξη Ενσωμάτωση των Δωδεκανήσων στη μαμά Ελλάδα. Μέσα από οπτικό υλικό και επετειακά τραγούδια, τα παιδιά κατανόησαν ένα μέρος της τοπικής ιστορίας και συνέδεσαν κτήρια και λέξεις, με ιταλικές και τούρκικες ρίζες.
Επιμέλεια: Ξένια Μαστρομιχάλη, Νηπιαγωγός
Τα παιδιά μέτρησαν τα Δωδεκάνησα, που αντιλήφθηκαν πως δεν είναι δώδεκα, αλλά κατέληξαν στο συμπέρασμα πως είναι όλα μοναδικά! Γνώρισαν τον Κολοσσό της Ρόδου και τον αναπαρήγαγαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο. «Ταξίδεψαν» στα Δωδεκάνησα, κάνοντας πράξεις με χρήματα για να πληρώσουν το εισιτήριο και κλήθηκαν να «διαβάσουν» τι αναγράφεται σε αυτό, για να μην καταλήξουν σε λάθος λιμάνι!
Η εκπαιδευτική μας επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο Λαογραφικό Μουσείο της Παλιάς Πόλης, όπου εντυπωσιαστήκαμε από τη δεξιοτεχνία της διακόσμησης των πιάτων προηγούμενων αιώνων, και διαπιστώσαμε πόσο διαφορετικά ήταν τα σκεύη, οι ανάγκες και ο τρόπος ζωής των ανθρώπων των προηγούμενων ετών.
Φωτογραφίες