Ποια είναι η δεύτερη μεγαλύτερη Πινακοθήκη στη χώρα μας; Ποιοι είναι οι κανόνες σωστής συμπεριφοράς σε μουσεία και σε εκθεσιακούς χώρους; Οι μαθήτριες και οι μαθητές των τάξεων της Α’ και Β’ Δημοτικού επισκέφθηκαν το Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης Ρόδου και συμμετείχαν στο πρόγραμμα μουσειακής αγωγής «Σε αρμονία με τη φύση».

Επιμέλεια: Εκπαιδευτικοί Α’ και Β’ Δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ»

 

Την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου και τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου οι μαθήτριες και οι μαθητές των τάξεων της Α’ και Β’ Δημοτικού πραγματοποίησαν εκπαιδευτικές επισκέψεις στο Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης Ρόδου. Τα παιδιά είχαν προετοιμαστεί για την περιήγησή τους στο μουσείο, έχοντας μελετήσει τον «Δεκάλογο του καλού επισκέπτη», μέσω του οποίου εξοικειώθηκαν με τους κανόνες σωστής συμπεριφοράς σε μουσεία και σε εκθεσιακούς χώρους.

Κατά την επίσκεψη στο μουσείο, τα παιδιά περιηγήθηκαν στο τμήμα της Πινακοθήκης, η οποία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη στην Ελλάδα μετά την Εθνική Πινακοθήκη της Αθήνας. Εκεί, είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν και να θαυμάσουν πρωτότυπα έργα σπουδαίων Ελλήνων καλλιτεχνών του 20ου αιώνα. Παράλληλα, υπό την καθοδήγηση της υπεύθυνης για τα εκπαιδευτικά προγράμματα του μουσείου, κυρίας Βαλασίας Μυλωνά, τα παιδιά συμμετείχαν σε δράσεις «ανακάλυψης» της ζωγραφικής τεχνοτροπίας, διατύπωσης δημιουργικών προεκτάσεων στα έργα ζωγραφικής καθώς και σε πρωτότυπα παιχνίδια απομνημόνευσης. Στο τέλος, δόθηκε ως ενθύμιο σε κάθε παιδί ένα φυλλάδιο με κωδικοποιημένες πληροφορίες αναφορικά με τη ζωή και το έργο σπουδαίων Ελλήνων ζωγράφων.

Ευχαριστούμε θερμά το προσωπικό του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης Ρόδου και την υπεύθυνη για τα εκπαιδευτικά προγράμματα, κυρία Βαλασία Μυλωνά, για το ξεχωριστό αυτό «ταξίδι».

Φωτογραφίες