Μαθητές του «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» στο Φεστιβάλ Γερμανόφωνου Κιν/φου
Μαθητές και γονείς των Εκπαιδευτηρίων μας απόλαυσαν μαζί με τους εκπαιδευτικούς του Γερμανικού Τμήματος και την κυρ. Karolin Schneider δύο υπέροχες ταινίες.
Διαβάστε περισσότερα6 Μαρ, 2018 | ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Μαθητές και γονείς των Εκπαιδευτηρίων μας απόλαυσαν μαζί με τους εκπαιδευτικούς του Γερμανικού Τμήματος και την κυρ. Karolin Schneider δύο υπέροχες ταινίες.
Διαβάστε περισσότερα5 Μαρ, 2018 | ΡΟΔΙΩΝ Άθλησις
Έπειτα από μια εξαιρετική εμφάνιση, η ανδρική ομάδα βόλεϊ του “ΡΟΔΙΩΝ άθλησις” και του Νίκου Τρατσέλα κατάφερε να κατοχυρώσει τη 2η θέση και να “περάσει” στα μπαράζ ανόδου για την Α1 Εθνική Κατηγορία!
Διαβάστε περισσότερα4 Μαρ, 2018 | ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Κυριακή, 11 Μαρτίου 2018 στις 11:00 (Αίθουσα «Καλλιπάτειρα» των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ»).
Διαβάστε περισσότερα3 Μαρ, 2018 | Γυμνάσιο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Η προετοιμασία των ερευνητικών εργασιών που θα παρουσιαστούν στην Ανοιχτή Ημέρα Επιστήμης και Τέχνης συνεχίζεται με ενθουσιασμό και ευχάριστη διάθεση.
Διαβάστε περισσότερα3 Μαρ, 2018 | Γυμνάσιο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία, Λύκειο
Την Τρίτη, 6 Μαρτίου 2018, το σχολείο μας τιμά την επέτειο της ενσωμάτωσης των Δωδεκανήσων στην Ελλάδα.
Διαβάστε περισσότερα1 Μαρ, 2018 | Δημοτικό, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Γράμματα κεφαλαία… Γράμματα πεζά… Οι μαθητές της Α’ Δημοτικού ολοκλήρωσαν την εκμάθηση του αλφάβητου και έφτιαξαν σοκολατένια κουλουράκια.
Διαβάστε περισσότερα28 Φεβ, 2018 | Γυμνάσιο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Οι μαθητές του τμήματος Α2 Γυμνασίου εκτέλεσαν την εργαστηριακή άσκηση της ενότητας «Η μέτρηση της μάζας-Τα διαγράμματα».
Διαβάστε περισσότερα27 Φεβ, 2018 | Δημοτικό, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Δ’ Δημοτικού παρακολούθησαν ένα δίωρο σεμινάριο με θέμα την ασφαλή τους πλοήγηση στο Διαδίκτυο.
Διαβάστε περισσότερα25 Φεβ, 2018 | Γυμνάσιο, Λύκειο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Μαθηματικών «Ευκλείδης» διακρίθηκαν οι μαθητές Νικόλαος-Άγγελος Σκουμιός και Γεώργιος-Τσαμπίκος Κοντός των Εκπαιδευτηρίων μας.
Διαβάστε περισσότερα23 Φεβ, 2018 | Προσχολική-Νηπιαγωγείο, ΡΟΔΙΩΝ Παιδεία
Όταν το μάθημα γίνεται βιωματικά και εμπλουτίζονται οι γνώσεις, οι εμπειρίες, οι αισθήσεις, τότε η μάθηση είναι διασκεδαστική και πιο αποδοτική!
Διαβάστε περισσότεραΤη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση της Ζώνης Εναλλακτικής Εκπαίδευσης για τους μαθητές του Γυμνασίου-Λυκείου.
Η παρουσίαση των Ομίλων θα πραγματοποιηθεί την 4η διδακτική ώρα (11:05-11:50).
Τα τμήματα του Νηπιαγωγείου θα επισκεφτούν το super market της γειτονιάς, για να αγοράσουν φθινοπωρινά φρούτα και άλλα προϊόντα που παράγονται από τα φρούτα.
Τα “Χρωματα της Ίριδας” και τα “Μελομύθια” θα πραγματοποιήσουν την επίσκεψη την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου στις 9:00-10:00, ενώ τα “Μαγικά μολύβια” και οι “Άγγελοι των κοχυλιών” την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου στις 9:00-10:00.
Το 4ο TEDxRhodes είναι γεγονός και θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου, στις 18:00 στον Προμαχώνα Αγίου Γεωργίου στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου.
Συμπληρώστε εγκαίρως την ηλεκτρονική φόρμα και διεκδικήστε την ατομική σας πρόσκληση! https://tedxrhodes.com/#takepart
To φετινό θέμα «Η δύναμη του ενός» έχει σκοπό να αναδείξει τον καταλυτικό ρόλο του ατόμου στο να συμβάλλει ελεύθερα, υπεύθυνα και συλλογικά στη διαμόρφωση προοδευτικών αλλαγών στην ιστορία και την κοινωνία.
Σε καιρούς όπου η παθητική ταύτιση με συμπεριφορές και ιδεολογίες υποδαυλίζουν τα ήθη, υποβαθμίζουν τον άνθρωπο και στερούν από την κοινωνία την συνοχή και την συναγωνιστικότητα, φωτεινά παραδείγματα σκέψης και δράσης μπορούν να δείξουν τον δρόμο.
Το Φιλότιμο Ίδρυμα σε συνεργασία με το Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου (ΑΚΜΑ) και τα Εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» συνδιοργανώνουν το Εργαστήριο Διαλεκτικής Νοημοσύνης με θέμα: «Αυτοβελτίωση 2.0 – Από την Ομάδα στο Άτομο».
Το Εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου, στις 11:30-15:30, στα Εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ».
Σκοπός του 1ου Rhodes*Agora είναι να λειτουργήσει ως πρότυπο πειραματικό πεδίο βιωματικής μάθησης και ανάπτυξης πολύτιμων διαλεκτικών δεξιοτήτων καθώς και να αξιοποιήσει δημιουργικά την Ομάδα στη διαχείριση θεμελιωδών ερωτημάτων με αφετηρία το άτομο.